وی با تأکید بر ضرورت ایجاد شرایط مناسب برای استراحت و رفاه کاربران جاده ای افزود: نظارتهای مستمر بر عملکرد مجتمعهای خدماتی رفاهی بینراهی و امکانات ارائهشده، بهمنظور ارتقای کیفیت خدمات در دستور کار قرار دارد.
رضایی یادآور شد: کاربران جاده ای برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی ، امکانات مجتمعهای فعال در این استان، ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود میتوانند به وب اپلیکیشن www.141.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها تماس حاصل کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای فارس در پایان از رانندگان خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، سفر خود را مدیریت و از امکانات موجود در مسیر برای استراحتهای کوتاه استفاده کنند.
انتهای پیام