صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۰۷۷۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۴ - ۰۹:۴۱
توسط انتشارات جهاددانشگاهی

کتاب «نظریات کارآفرینی و طراحی کسب‌وکار» به قلم مهرداد جمالی، تازه‌ترین اثر منتشرشده از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی است که این روز‌ها در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا، کتاب «نظریات کارآفرینی و طراحی کسب‌وکار» تألیف مهرداد جمالی و سید صابر امامی، به تازگی از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

این اثر که با مقدمه جمشید عدالتیان شهریاری همراه است، در ۲۱۴ صفحه به بررسی مباحث کارآفرینی و آموزش طراحی کسب‌وکار می‌پردازد. ساختار کتاب در دو بخش تنظیم شده است؛ در نیمه نخست، مفاهیم و نظریات مرتبط با کارآفرینی مطرح می‌شود و در نیمه دوم، مراحل تدوین یک طرح کسب‌وکار به زبانی ساده و کاربردی آموزش داده می‌شود.

نویسندگان در نگارش این کتاب کوشیده‌اند تا مباحث را به شکلی خلاصه و قابل فهم ارائه کنند تا دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بتوانند از آن به‌عنوان یک منبع آموزشی بهره‌مند شوند. به همین دلیل، در توضیح هر مفهوم تنها به معرفی یک یا چند نظریه شاخص بسنده شده و از ورود به جزئیات پیچیده پرهیز شده است.

همان‌طور که از عنوان کتاب پیداست، آموزش‌های ارائه‌شده به‌ویژه در زمینه تدوین طرح کسب‌وکار، بیشتر برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط طراحی شده و وارد سطح پیچیده برنامه‌ریزی برای بنگاه‌های بزرگ نمی‌شود.

از جمله مهارت‌هایی که در این کتاب آموزش داده می‌شود می‌توان به شناسایی و بهره‌برداری از فرصت‌ها، پیاده‌سازی ایده‌ها و تبدیل آن‌ها به طرح‌های عملیاتی اشاره کرد.

انتهای پیام