صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۱۱۶۴۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۴ - ۰۹:۳۳
گفت‌وگوی ایکنا با محمد گلزاری/ ۶

محمد گلزاری، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در گفت‌وگو با ایکنا می‌گوید: میانگین عملکرد رسانه‌ها در دوره ۱۲ روزه جنگ از نظر اطلاع‌رسانی، براساس نظرسنجی‌های ملی، قابل قبول بود، اما بعد از پایان آن ۱۲ روز، وضعیت متفاوت شد و به اصطلاح، فضای رسانه‌ای به «تنظیمات کارخانه» بازگشت! به عبارت بهتر بعد از پایان جنگ نیز رسانه‌ها به حالت عادی برگشتند و امروز پس از گذشت بیش از ۱۰۰ روز، وقتی فضای رسانه‌ای کشور را بررسی می‌کنیم، نه درس‌آموخته‌های جنگ در آن دیده می‌شود و نه هشدارهای کافی درباره آینده.

انتهای پیام