محمدجواد محمدیسعید، مدیرکل آموزش و پرورش قم در این نشست، با تأکید بر رویکردی فعالانه و مدیریتی یکپارچه، گفت: ضرورت دارد تا اقدامات ساختارمند برای مقابله با آسیبهای اجتماعی در محیطهای آموزشی و محیط پیرامونی مدارس انجام شود.
محمدی سعید بیان کرد: پیگیری و نظارت مستمر بر مدارس و تهیه اطلس آسیبهای اجتماعی، ابزاری ضروری برای شناسایی زودهنگام و برطرف ساختن معضلات آسیبهای اجتماعی دانشآموزان است.
مدیرکل آموزش و پرورش قم تصریح کرد:برگزاری کیفی و گستردهتر دورههای آموزشی توانمندسازی ویژه مخاطبین مدارس (کارکنان، دانش آموزان و اولیا) به صورت ترکیبی (مجازی و حضوری) و با پوشش حداکثری در جهت کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی امری ضروری است.
همچنین در این جلسه هر یک از مدیران مدارس به بیان پیشنهادات و چالشهای پیش روی مدارس پرداختند.
انتهای پیام