صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۱۵۷۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۶
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد

مدیر مؤسسه کمپینو با بیان اینکه این مؤسسه با ترکیب تفریح، آموزش و بازی، الگوی تازه‌ای از سرگرمی خانوادگی ارائه می‌دهد، گفت: این الگو به‌صورت همزمان نشاط، تعامل و مهارت‌های تربیتی را تقویت می‌کند.

علی متقیان‌منش، مدیر مؤسسه «کمپینو»، استارتاپ فعال در زمینه طراحی و برگزاری کمپ‌های خانوادگی با محوریت تفریح، بازی و یادگیری تعاملی که به دعوت خانه فناوری‌های فرهنگی، وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در سومین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری «فن‌نما» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان غرفه‌ای به خود اختصاص داده است، در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: مؤسسه کمپینو با ارائه قالبی نوین از تفریح خانوادگی که در آن شادی و نشاط با آموزش مهارت‌های تربیتی و تعامل خانوادگی تلفیق شده است، در نمایشگاه «فن‌نما» حضور دارد.

وی مهم‌ترین ویژگی مشتری‌پسند خدمات این مؤسسه را ترکیب تفریح، آموزش و بازی دانست و افزود: خدمتی که در مؤسسه کمپینو ارائه می‌شود، نوعی قالب جدید از تفریح خانوادگی است که ضمن ایجاد نشاط و سرگرمی، مهارت‌های تربیتی و تعامل خانواده را نیز تقویت می‌کند.

مدیر مؤسسه «کمپینو» بیان کرد: افرادی که دغدغه تربیت دارند، به‌خوبی می‌دانند که آموزش‌های خشک و کلاسیک کارایی چندانی ندارد و از سوی دیگر، اردوهای صرفاً سرگرم‌کننده نیز اثرگذاری مطلوب به دنبال نخواهد داشت. ما ارزش فعالیت خود را در برگزاری اردوهایی می‌دانیم که همزمان با تفریح و نشاط، آموزش عمیق از مسیر بازی و بازی‌واره‌های کاربردی ارائه می‌دهد و بسیاری از مدارس، مجتمع‌های آموزشی و حتی سازمان‌هایی که دغدغه منابع انسانی دارند، از این مدل اردوهای خانوادگی استقبال می‌کنند.

گسترش ارتباطات سازمانی و دایره مخاطبان

وی با اشاره به اهداف حضور «کمپینو» در نمایشگاه فن‌نماگفت: هدف اصلی ما در این نمایشگاه، ارتقای سطح ارتباطات سازمانی و توسعه همکاری‌های B2B با ارگان‌ها و نهادهای مرتبط است تا بتوانیم نیازهای آنان را در حوزه آموزش خانواده و منابع انسانی برطرف کنیم. هدف دوم ما، ارتباط با خانواده‌ها و مخاطبان عمومی است که به‌صورت غیرسازمانی از نمایشگاه بازدید می‌کنند و از این مسیر، دایره مخاطبان B2C خود را گسترش می‌دهیم.

به گفته متقیان‌منش، مؤسسه «کمپینو» با سه خدمت و یک محصول در نمایشگاه «فن‌نما» حضور یافته است و با محصولی در حوزه آموزش مهارت‌های هوش هیجانی برای کودکان زیر هفت سال از طریق فعالیت‌های دست‌ورزی و خلاقانه، به تقویت هوش هیجانی آن‌ها کمک می‌کند. دو خدمت دیگر شامل رونمایی از دوره جدید تربیت مربی بازی‌محور و برگزاری کارگاه‌های طراحی بازی و همچنین کارگاه مادر و کودک در حوزه هوش عاطفی و تور خانوادگی در کاشان نیز از دیگر برنامه‌های رونمایی‌شده «کمپینو» در نمایشگاه «فن‌نما» به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه هدف سوم مؤسسه «کمپینو» در این حضور، فروش سه خدمت و یک محصول گفته‌شده است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم به‌صورت حداکثری به اهداف خود برسیم و عواملی که از اختیار ما خارج نیست، مانند نیروی انسانی غرفه، نحوه ارائه مأموریت‌ها و پیگیری بازدیدها نقش مؤثری داشته باشند. اگر آمادگی غرفه‌داران و مؤسسات از پیش اندیشیده نشده باشد، نمایشگاه فقط به یک میز و دکور تبدیل می‌شود؛ بنابراین حضور برنامه‌ریزی‌شده در نمایشگاه می‌تواند بسیار مثمرثمر باشد.

نیاز اصلی استارتاپ‌ها

مدیر مؤسسه «کمپینو» با بیان اینکه حضور مؤثر در نمایشگاه نیازمند ابزارهای حرفه‌ای از جمله فایل‌های ارائه، نمونه محصولات، کاتالوگ معرفی خدمات، ابزارهای ارتباطی مانند کارت ویزیت و جدول بازدیدکنندگان و وجود جذابیت‌های عملی همچون بازی‌های هدفمند است، اضافه کرد: این ابزارها می‌توانند ارتباط مؤثر با مخاطب را تقویت کنند. بازدیدکنندگان حرفه‌ای نمایشگاه «فن‌نما» کسانی هستند که با برنامه‌ریزی و دقت، غرفه‌ها را بررسی می‌کنند و به تحلیل و مقایسه فناوری‌ها می‌پردازند تا بتوانند متناسب با نیاز خود، فناوری‌های موردنظرشان را انتخاب کنند؛ از این رو، کسانی که با رویکرد هدفمند وارد نمایشگاه می‌شوند، موفق‌تر عمل می‌کنند.

وی با اشاره به شعار نمایشگاه «فن‌نما» با عنوان «برای وصل‌کردن» گفت: این شعار دقیقاً به نیاز اصلی استارتاپ‌ها اشاره دارد. استارتاپ‌ها برای رشد نیازمند دیده‌شدن و برقراری ارتباط با سازمان‌ها و مصرف‌کنندگان هستند. در ساختار بیزینس‌های سازمانی معمولاً از تأمین‌کنندگان همیشگی استفاده می‌شود و نمایشگاه «فن‌نما» فقط زمانی به هدف شعاری خود دست پیدا می‌کند که بستری فراهم شود تا شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان بتوانند دیده شوند و ارتباط مؤثری با بازار برقرار کنند.

متقیان‌منش با بیان اینکه «کمپینو» در سال نخست حضور خود در نمایشگاه «فن‌نما»، با قدرت و برنامه‌ریزی وارد شده است، افزود: در طول شش ماه گذشته با تحقیق و توسعه مداوم، قالب‌های خود را به‌روز و نواقص را برطرف و با افزایش تنوع خدمات و ارائه‌های مؤثر برای ارگان‌ها، تلاش کرده‌ایم تا حضوری پررنگ و مؤثر در این نمایشگاه داشته باشیم.

یادآور می‌شود، سومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری «فن‌نما» از ۱۷ تا ۲۰ آبان‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در شهر نمایشگاهی اصفهان، واقع در کمربندی شرق اصفهان، بزرگراه استاد پرورش با حضور ۱۰ شرکت خلاق و نوآور از خانه فناوری‌های فرهنگی، وابسته‌ به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در سالن A بخش پاویون صنایع خلاق برگزار می‌شود.

انتهای پیام