صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۲۱۶۶۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۲
ابراهیمی تأکید کرد

مدیر آموزش و پرورش ابهر با تأکید بر ضرورت برپایی مستمر محافل قرآنی در مدارس گفت: جایگاه قرآن، عترت و نماز در تعلیم‌ و تربیت، اساس هویت فرهنگی و تربیتی دانش‌آموزان است و تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌های اثرگذار، این فرهنگ نورانی را در مدارس تقویت کنیم.

به گزارش ایکنا از زنجان، سیدداود ابراهیمی مدیر اداره آموزش و پرورش ابهر، دوشنبه، 17 آذرماه در محفل انس با قرآن کریم این شهرستان با گرامیداشت هفته قرآن و عترت و نماز بر ضرورت ایجاد جریان مستمر محافل قرآنی در مدارس تأکید کرد و گفت: جایگاه قرآن، عترت و نماز در تعلیم‌ و تربیت، اساس هویت فرهنگی و تربیتی دانش‌آموزان است و تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌های اثرگذار، این فرهنگ نورانی را در مدارس تقویت کنیم.

وی بیان کرد: هدف اصلی سند تحول بنیادین، پرورش عبد صالح است که این امر با بهره‌گیری از قرآن کریم و ایجاد انس و الفت با کلام الهی محقق می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه تقویت انس با قرآن دانش‌آموزان از رسالت‌های دستگاه تعلیم و تربیت است، تصریح کرد: این محافل مجالسی هستند برای ادامه مسیر نورانی شهدا و آرمان‌های بلند آنان که جان عزیز خود را در آن راه فدا کردند و امید آن که نسل نوجوان در زندگی خود از سیره، رفتار و گفتار شهدا سرمشق بگیرند.

ابراهیمی نقش خانواده، مربیان قرآنی و معلمان را در آشنایی دانش‌آموزان با قرآن و آموزه‌های دینی مهم دانست و اظهار کرد: معلمان و مربیان می‌توانند با بیان داستان‌ها و روایات قرآنی دانش‌آموزان را به فراگیری از این کتاب آسمانی علاقه‌مند کنند.

انتهای پیام