صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۵۷۹۳۴۵
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۸۶ - ۰۹:۳۴

گروه بين‌الملل: قرآن كريم در صدر پرفروش‌ترين‌های‌ نمايشگاه كتاب هند قرار گرفت و استقبال غير‌مسلمانان برای خريد كتاب آسمانی مسلمانان در اين نمايشگاه چشمگير بوده است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانیcities.expressindia‌، طبق گفته ناشران نمايشگاه كتاب هند بيش از 5 هزار جلد قرآن كريم به زبان انگليسی و هندی در سه روز اول آغاز نمايشگاه كتاب هند فروخته شده است.
«نذير الدين»، مدير فروش انتشارات سنگان، در اين‌باره گفت: ما روزانه بيش از هزار نسخه قرآن كريم به زبان هندی به فروش می‌رسانيم.
وی با اشاره به عرضه 240 عنوان كتاب اسلامی از سوی انتشارات سنگان در اين نمايشگاه افزود: فروش كتاب‌های اسلامی نيز در نمايشگاه كتاب هند چشمگير بوده است و حدود 80 درصد از خريداران كتاب‌های اسلامی غيرمسلمانان هستند.
«سانديش سنگام»، مسئول غرفه فروش كتاب‌های انتشارات «الحضانت» نيز از فروش 200 نسخه از قرآن كريم به زبان هندی در اين غرفه خبر داد.
وی ادامه داد: بسياری از مشتريان مسلمان نسخ قرآنی را با هدف هديه دادن به دوستان غيرمسلمانشان خريداری می‌كنند.
سنگام با اشاره به استقبال غير‌مسلمانان از خريد قرآن كريم افزود: انتشارات «الحضانت» قصد دارد قرآن‌هايی را با قيمت مناسب به زبان هندی برای عرضه در نمايشگاه كتاب هند در سال‌های آتی منتشر كند.