صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۴۹۸۱۹
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

گروه فضای مجازی: مهلت ارسال آثار به «رصدنمای ملی»؛ بزرگترین طرح ملی جهت شناسایی،ارزیابی و معرفی آثار و محصولات فرهنگی حوزه عفاف و حجاب تا ۳۱ مردادماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با توجه به استقبال تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار و محصولات حوزه عفاف و حجاب کشور و رصد نزدیک به ۲۵۰۰۰ اثر و محصول، مهلت ارسال آثار در فراخوان اولین دوره رصدنمای ملی تا ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ تمدید شد. این درحالی است که 15 مردادماه آخرین زمان این مسابقه اعلام شده بود.

رصدنمای ملی در ۱۴ بخش کتاب، مقاله، طرح آموزشی، عکس، فیلم، شعر، پوستر، داستان، شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها، محصولات دیجیتال، پوشش اسلامی و... اقدام به رصد و دریافت آثار و محصولات می‌کند تا پس از شناسنامه‌سازی و ارزیابی و داوری اجمالی و تفصیلی آثار، از برگزیدگان و محصولات فاخر حمایت مادی و معنوی لازم برای تکثیر و پخش را داشته باشد.

اهداف این جشنواره شناسایی، رصد و شناسنامه‌سازی جامع تولیدات عفاف و حجاب، ارزیابی و رده‌بندی تخصصی آثار به کمک شاخص‌های کمی و کیفی، خوشه‌بندی تفکیکی آثار بر مبنای گروه مخاطبان و تنوع محصولات با هدف شناسایی نقاط خلاء و تراکم برای سیاست‌گذاری و راهبری تولید محصولات اثربخش و عملیات‌های مستمر و موج‌آفرین فرهنگی در سطح ملی، معرفی شایسته آثار برگزیده به جامعه مخاطبان و مصرف‌کنندگان از طریق تکثیر، تبلیغ و برندسازی، تقدیر و حمایت مادی و معنوی از پدیدآورندگان و تولیدکنندگان آثار برگزیده، ظرفیت افزایی، شبکه‌سازی فراگیر، ایجاد شناخت و ارتباطات هم افزا و همدلانه میان فعالان و مجموعه های تخصصی حوزه عفاف و حجاب است.

در اولین دوره برگزاری، جمعا ۱۱۰ سکه تمام بهار آزادی به همراه بسته‌های ویژه حمایتی به دریافت کنندگان نشان‌های رصدنما همچون برنده نشان طلایی دریافت حمایت مادی، معنوی و تبلیغاتی درجه ۱، برنده نشان نقره‌ای دریافت حمایت مادی، معنوی و تبلیغاتی درجه ۲، برنده نشان برنزی دریافت حمایت مادی، معنوی و تبلیغاتی درجه ۳ اهدا می‌شود.

کاربران می‌توانند تولیدات خود را در این 14 بخش با موضوع عفاف و حجاب دارند، در سایت www.ayn.ir ثبت کنند.