صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۸۳۴۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

گروه بین‌الملل: جمعیت اسلامی «کلمسون» در ایالت کارولینای جنوبی درصدد آن است تا اطلاعات غلط در مورد دین، فرهنگ و کتاب مقدس اسلام را با برگزاری نشست‌های هفتگی تصحیح کند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «Independent Mail»، محمد مصطفی، رهبر جمعیت اسلامی کلمسون، هشت جلسه هفتگی برگزار خواهد کرد که او و دیگر اعضای جمعیت اسلامی در آن به سؤالات مردم در مورد قرآن کریم و نیز دین اسلام پاسخ می‌دهند.

ندال مفلح، عضو جمعیت اسلامی کلمسون، می‌گوید: محمد مصطفی این برنامه را به خاطر پاسخگویی به تعداد فزاینده سؤالاتی که از مسلمانان می‌شود، راه‌اندازی کرده تا به این سؤالات پاسخ داده شود.

مفلح گفت: شاهد افزایش تعداد افرادی بوده‌ایم که به مسجد می‌آیند تا سؤالات خود را بپرسند و دلیل این افزایش سوال‌ها، به گفته خود مردم سخنانی است که در جریان رقابت‌های انتخاباتی آمریکا گفته می‌شود.

او می‌گوید: امیدواریم که مردم به جای آنکه آنچه را در تلویزیون گفته می‌شود، باور کنند؛ بتوانند خود قرآن کریم را بشناسند.

این جلسات از 8 فروردین آغاز می‌شود و تا 16 اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت. در هر جلسه به مدت نیم ساعت در مورد قرآن و اسلام صحبت می‌شود و سپس به سؤالات پاسخ داده خواهد شد.

جمعیت اسلامی کلمسون در اواسط دهه 1980 با 300 عضو ساخته شده است. محمد مصطفی، امام جماعت این مسجد در رشته عقاید اسلامی و ادیان جهان تحصیل کرده و از سال 2013 مسئولیت این مرکز را بر عهده دارد.