صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۵۲۶۸۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
پورمعین خبر داد:

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیروان امام هادی(ع) از توزیع و تکثیر 100 هزار نسخه فایل صوتی تلاوت ترتیل حافظ کل قرآن کریم نوجوان به روایت حفص از عاصم منتشر شده است.


محمدرضا پورمعین، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیروان امام هادی(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: لوح فشرده صوتی تلاوت ترتیل «حنانه خلفی» بنا به دستور مقام معظم رهبری توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت قرآن و عترت این وزارتخانه تولید شد.
وی ادامه داد: این لوح فشرده که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن امسال رونمایی شد، برای توزیع و تکثیر میان آحاد مختلف مردم پس از بررسی‌های لازم به زودی و در سطح جامعه و برای علاقه‌مندان در دسترس خواهد بود.
پورمعین با اشاره به اینکه این لوح فشرده که شامل دو بخش صوتی و تصویری است، اظهار کرد: در ابتدا این لوح فشرده در بخش صوتی در تیراژ 100 هزار نسخه تولید و توزیع شده است که این سی‌دی تلاوت به صورت فایل‌بندی در تمامی اجزاء و به روایت حفص از عاصم منتشر شده است.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیروان امام هادی(ع) تصریح کرد: هزینه‌های تولید و نظارت بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال بود که توسط معاونت قرآن وعترت پرداخت شد و در آینده برای علاقه‌مندان توزیع و تکثیر می‌شود. همچنین لوح فشرده تلاوت ترتیل «حنانه خلفی» به مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیروان امام هادی(ع) واگذار شد.
وی بیان کرد: همچنین این لوح فشرده در بین متسابقان، اساتید و شرکت‌کننده نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات موسوم به «‌شیخه فاطمه بنت مبارک» توزیع شد و مورد استقبال قرار گرفت.
پورمعین اضافه کرد: انشاءالله به مناسبت ولادت پیامبر اعظم(ص) همه علاقه‌مندان، سازمان‌ها، نهادها و مؤسسات و سایر مردم قرآن دوستان می‌توانند با ثبت سفارشاتشان به شماره 9-88928408 درخواست خود را ثبت کنند تا این لوح فشرده در اختیارشان قرار گیرد.
وی بیان کرد: این سی‌دی که به صورت صوتی است، با قیمت مناسب و نازلترین قیمت و در یک حلقه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. اما سی دی تصویری بیش از پنج حلقه خواهد بود که مدت زمان زیادی حدود 4 ماه زمان لازم دارد.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیروان امام هادی(ع) در پایان افزود: این لوح فشرده توسط معاونت قرآن و عترت ارشاد و به منظور ارسال نزد مقام معظم رهبری تقدیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
سلام سی دی در مراکز غیر از این مرکز به فروش نمی رسد
مجتبی
|
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
سلام
پس کی سی دی توزیع می شود؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
سلام کد اول این شماره چنده؟
ناشناس
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
با استفاده علاقمندان از این لوح موجب بهتر یادگیری آنها می‌شود
ناشناس
|
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
توزیع و تکثیر لوح فشرده باعث ارتقاء سطح قرآن آموزان می‌شود