صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۸۵۵۹۷
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره آموزش قرآن به صورت خانوادگی، جمعه هر هفته در مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت تهران برگزار می‌شود.

محمدحسن رزاق، مدیر مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه خانوادگی آموزش قرآن ویژه تمامی اعضای خانواده‌ها، جمعه‌ها در این مرکز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این دوره‌ طرح قرآنی بشارت با عنوان کتاب‌های «باق» به صورت قابل فهم و درک برای تمامی مقاطع سنی آموزش داده می‌شود، اضافه کرد: این جلسه جمعه‌ها از ساعت 8 تا 11 صبح با تدریس مدیر مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت انجام می‌گیرد.
رزاق با اشاره به اینکه دوره فوق تاکنون با استقبال خانواده‌ها به همراه اعضای آنها همراه بوده است، عنوان کرد: طی این جلسه در خصوص ترجمه و مفاهیم قرآن با متد و روش خاص به همراه درک و زبان‌آموزی قرآن تدریس می‌شود. همچنین این دوره با اخذ شهریه اندک برگزار می‌شود که آن شهریه نیز طرف هزینه‌های جاری مؤسسه می‌شود.
مدیر مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت بیان کرد: از آنجا که روز جمعه، روزیست که تمامی اعضای خانواده به دور از فعالیت‌های اجتماعی خارج از منزل، همراه با فراغ خیال و به دور از درگیری‌های ذهنی کاری، در کنار همدیگر به سر می‌برند، در نظر گرفتیم تا این دوره را ویژه خانواد‌ه‌های علاقه‌مند که تمایل دارند به صورت زوجی و یا به اتفاق فرزندانشان از دوره‌های آموزش قرآن بهره‌مند شوند، برگزار کنیم.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 77571012 و 77582027  تماس بگیرند. همچنین دفتر مرکزی مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت در میدان امام حسین، خیابان دماوند، خیابان شهید رجبی، روبروی مسجد خاتم‌الاوصیا واقع شده است.