صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۹۴۸۳۴
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

گروه بین‌الملل: دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی کارآفرینان اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه امسال با همکاری مرکز رشد فناوری‌ها و هنر قرآنی جهاد دانشگاهی ایران در کوالالامپور، پایتخت مالزی، برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در این همایش و نمایشگاه بین‌المللی، ایده‌پردازان و کارآفرینان از سراسر جهان اسلام از جمله ایران جدیدترین ایده‌های خود در زمینه‌های مختلف را عرضه خواهند کرد.
حمید صابر فرزام، مدیر مرکز رشد و شکوفایی فناوری‏‌ها‌ و هنر قرآنی جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور از جمله سخنرانان این همایش است.
سال گذشته این نمایشگاه در دبی برگزار شد و تنها یک تیم کارآفرینی از کشورمان به صورت مستقل در آن شرکت کرد اما در سال جاری مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی جهاد دانشگاهی، به عنوان یکی از دست‌اندرکاران برگزاری این رخداد بین‌المللی، تلاش کرده است تا زمینه را برای حضور قوی‌تر، سازماندهی شده‌تر و بیشتر ایده‌پردازان خلاق کشور در این همایش و نمایشگاه فراهم کند.


همایش بین‌المللی کارآفرینان اسلامی، اولین عرصه جهانی برای ارتقاء و توانمندسازی اقتصاد اسلامی از طریق کارآفرینی در جهان است.
این همایش در دومین دوره خود میزبان متخصصان اقتصاد اسلامی از جمله کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، مشاوران، بانکداران و صاحبان استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهایی خواهد بود که تجربیات و تخصص خود را در توسعه اکوسیستم کارآفرینی در اقتصاد اسلامی جهانی به اشتراک می‌گذارند.
نمایشگاهی که در حاشیه این همایش برگزار می‌شود، محل معرفی و عرضه جدیدترین دستاوردها در حوزه کارآفرینی اسلامی است.
استارتاپ‌ها، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، کارآفرینان بزرگ در حوزه اقتصاد اسلامی، ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت تا ضمن معرفی فعالیت‌های خود، کسب و کارشان را به مرحله بالاتری ارتقا دهند و در مورد اقتصاد اسلامی که یکی از پرسرعت‌ترین عرصه‌های اقتصادی در حال رشد در جهان است و ارزش آن تا سال 2018 به بالغ بر 2 تریلیون دلار می‌رسد، بیشتر بدانند.
فرصت‌های دست‌نخورده زیادی همچنان برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران وجود دارد که در این همایش بین‌المللی کارآفرینی اسلامی معرفی خواهند شد.