صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۴۲۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
دوهزارمین محفل آستان عبدالعظیم(ع):

گروه جلسات و محافل: صوت تلاوت‌های احمد ابوالقاسمی و محمدحسن موحدی، دو قاری بین‌المللی کشورمان در دو هزارمین محفل انس با قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت مرکز امور قرآنی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، دو هزارمین محفل انس با قرآن کریم این آستان مقدس شام‌گاه جمعه، ۲۴ شهریورماه برگزار شد. همچنین، در این محفل قرآنی که بعد از نماز مغرب و عشا در محل مصلای ری برگزار شد، عباس سلیمی، خادم‌القرآن و پیشکسوت قرآنی کشور اجرا برنامه را برعهده داشت.

در این مراسم معنوی و قرآنی، احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی قرآن کریم به تلاوت آیات ملکوتی کلام‌الله مجید پرداخت و در ادامه نیز محمدحسن موحدی، قاری بین‌المللی به عنوان قاری دوم به تلاوت پرداخت.

همچنین، در ادامه این برنامه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین مجید رمضانی، حافظ کل قرآن کریم نیز در این محفل قرآنی به ارائه محفوظات قرآنی خود پرداخت.

یادآور می‌شود، محافل انس با قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) از سال ۱۳۶۹ برپا می‌شود که محفل روز ۲۴ شهریورماه، دو هزارمین محفل قرآنی است که در این آستان مقدس برگزار شد.

در ادامه تلاوت های این محفل ارائه می‌شود.

احمد ابوالقاسمی

دریافت

محمدحسن موحدی

دریافت