صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۷۰۶۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

گروه بین‌الملل: «سفیران قرآن» طرح و ابتکاری جدید از سوی آستان مقدس حضرت عباس(ع) است که با هدف تقویت تعامل و همکاری میان مؤسسات و فعالان قرآنی عراق راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی alkafeel.net/quran؛ این طرح به همت مرکز پروژه‌های قرآنی وابسته به مؤسسه قرآن کریم آستان مقدس عباسی راه‌اندازی شده و هدف از اجرای آن تقویت تعامل و ارتباط میان فعالان قرآنی عراق و انجمن‌ها و مؤسسات قرآنی این کشور است.

در راستای اجرای این طرح، هیئتی قرآنی از آستان مقدس حضرت عباس(ع) با سفر به استان‌های مختلف عراق، با مسئولان مؤسسات و انجمن‌های قرآنی و فعالان این حوزه دیدار و از آن‌ها و خانواده‌هایشان تجلیل می‌کنند.

«سید حسنین حلو»، مدیر مرکز پروژه‌های قرآنی وابسته به مؤسسه قرآن آستان عباسی درباره این ابتکار قرآنی گفت: پیام طرح «سفیران قرآن»، همکاری و تعامل با همه مؤسسات قرآنی عراق به خاطر ساخت آینده قرآنی درخشان است.

هیئت «سفیران عراق» در نخستین برنامه خود با مسئولان شماری از مؤسسات و انجمن‌های قرآنی جنوب عراق از جمله استان‌های «مثنی» و «ذی قار» دیدار و گفت‌وگو کردند و طرفین به تبادل تجریات قرآنی خود پرداختند.

در این دیدارها همچنین، طرح‌های قرآنی که با هدف خدمت به جامعه قرآنی عراق در حال انجام است، مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت/.