صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۷۵۵۳
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

گروه دانشگاه ــ مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مدیر بخش دانشگاهی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم معرفی و برگزیده شد.

به گزارش ایکنا؛ با رای اعضای شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مدیر بخش دانشگاهی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزیده شد.

بنابر این گزارش، سال گذشته وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مسئول بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بود.

در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در بخش دانشگاهی که با حضور ۱۱ دستگاه دانشگاهی از جمله جهاد دانشگاهی، بسیج دانشجویی، وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه جامع علمی و کاربردی، دانشگاه فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علوم و معارف قرآنی برگزار می‌شود در قالب غرفه‌های مختلف دانشگاهی، آثار هنری و فرهنگی دانشجویان و اساتید با موضوع قرآن و عترت و همچنین محصولات و صنایع هنری نظیر تابلو نقاشی‌ها و کار‌های معرق در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های مشاوره با موضوع قرآن در طول برگزاری نمایشگاه قرآن در غرفه‌های بخش دانشگاهی دایر خواهد بود.

یادآور می‌شود، سه‌شنبه هفته جاری نخستین نشست بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن کریم جهت هماهنگی‌ها و تبادل افکار، با حضور اعضای شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود که در آن جلسه به دستگاه‌های دانشگاهی فرصت داده می‌شود که برنامه‌های خود را برای حضور در نمایشگاه قرآن ارائه کنند.