صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۱۹۵۷
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

گروه معارف - دبیر کنگره شهدای استان البرز گفت: اولین کنگره ۵ هزار و ۲۱۹ شهید استان البرز، 6مهرماه برگزار می‌شود.

سعید اخلاقی در گفت وگو با ایکنا از البرز بابیان اینکه عزت انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و در پرتو ولایت فقیه است، اظهارکرد: رهبر انقلاب فرمودند: «باید یاد شهادت در برابر طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشته شود، گاهی رنج و زحمت زنده نگه داشتن خون شهید از خون شهادت کمتر نیست».
وی در ادامه از برگزاری کنگره شهدا در البرز سخن به میان آورد و گفت: نوزدهمین کنگره شهدای استانی کشور در استان البرز برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری کنگره شهدا اقدامی فرهنگی محسوب می‌شود، افزود: این کنگره ششم مهرماه برگزار می‌شود و پیش از آن پنج اجلاسیه شهرستانی در سطح استان برگزار می‌شود.
این مسئول بابیان اینکه مقدمات لازم برای برگزاری کنگره شهدای استان البرز انجام‌شده است، گفت: یادواره‌های شهدا در سطح محلات استان توسط پایگاه‌های بسیج و مساجد برگزار می‌شود که خوشبختانه تاکنون نتایج مثبتی داشته است.
اخلاقی بابیان اینکه ششم مهرماه سال جاری اولین کنگره ۵ هزار و ۲۱۹ شهید در استان البرز برگزار می‌شود، تأکید کرد: لازم است که برای برگزاری این مراسم همه دستگاه‌ها و سازمان‌های استان همکاری لازم را داشته باشند.
این مسئول گفت: این کنگره زمینه مناسبی را برای ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فراهم خواهد کرد تا به امید خدا هم در بعد فرهنگی و اجتماعی بتوانیم اقدامات شایسته و قابل قبولی را ارائه کنیم.
وی تصریح کرد: مأموریت‌های مختلف این کنگره به دستگاه‌های مختلف استان تفویض شده تا ضمن تقسیم کار تمامی دستگاه‌ها در هر چه بهتر برگزار شدن کنگره سهیم باشند.
انتهای پیام./