صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۶۶۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹

گروه معارف - امام جمعه طارم گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی جهت ایجاد همدلی بین همه مسلمانان جهان است و همه ما باید تلاش کنیم از زندگی فردی و اجتماعی نبی مکرم اسلام(ص) و مکارم اخلاق ایشان الگو بگیریم.

به گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام محمد صادقی‌پور، امام جمعه شهرستان طارم 3 آذرماه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به سالروز بعثت نبی مکرم اسلام‌(ص)، ادامه داد: هفته وحدت نقطه عطفی در تاریخ اسلام و انقلاب و فرصت مناسبی جهت ایجاد همدلی بین همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.
وی با اشاره به تنوع ادیان و مذاهب، تصریح کرد: ما مسلمانان باید با بهره‌مندی از قرآن کریم و دستورات و فرامین پیامبر اکرم‌(ص) جهت خدمت به خلق خدا و محبت به یکدیگر گام برداریم.
وی با تاکید بر اینکه همه ما مسلمانان باید تلاش کنیم از زندگی فردی و اجتماعی نبی مکرم اسلام(ص) الگو گرفته و در زندگی خود به کار گیریم، بیان کرد: از خصوصیات بارز پیامبر اکرم‌(ص) می‌توان به مهربانی، محبت، عدالت‌ورزی، صبوری، مبارزه با ظلم و تبعیض، ساده‌زیستی، قناعت، کمک به همنوع و برخورد با کفار اشاره کرد که امیدواریم ما نیز از پیروان این بزرگوار باشیم.
امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به نقش سازنده آموزش و پرورش در توسعه کشور، یادآور شد: مدارس ما مشکلات عدیده‌ای دارند که همه ارگان‌ها باید در جهت رفع این مشکلات و کمک به این ارگان مهم و مقدس ،آموزش و پرورش را یاری کنند.
انتهای پیام