صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۱۲۷۴
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
از ابتدای سال جاری؛

گروه جامعه ــ سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 19 هزار مددجوی تحت حمایت از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره‌مند شده‌اند، گفت: این برنامه‌ها شامل اردوهایی زیارتی و آموزشی بوده است.

حسین زمانیان، سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با ایکنا؛ با بیان اینکه کمیته امداد استان تهران با حمایت خیران برنامه‌های های متنوعی برای ارتقا و رشد اعتقادات دینی و مذهبی مددجویان تحت حمایت برگزار می‌کند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 19 هزار مددجوی تحت حمایت از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره‌مند شده‌اند که این برنامه‌ها شامل اردوهایی زیارتی و آموزشی بوده است. 

وی با اشاره به اینکه از سال آینده برنامه‌های اردویی به صورت تخصصی برگزار می‌شود، افزود: در سال آینده و با حضور کارشناسان فرهنگی 11 کارگروه تخصصی برای اجرای برنامه‌های اردویی ایجاد می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران به کارگروه‌های 11 گانه اشاره کرد و گفت: این کارگروه‌ها شامل؛ برنامه‌های ورزشی و بازی‌های گروهی با هدف ایجاد نشاط و شادابی در اردو، مهارت‌آموزی مخاطبان اردو، محتوای آموزشی، تغذیه در اردو، ویژگی‌های تیم مربیان همراه، برنامه تقسیم کار در اردو، مستندسازی و تهیه گزارش بعد از اردو، نظرسنجی و نیازسنجی مخاطبان، مهارت‌آموزی مربیان جهت مقابله با حوادث ناگهانی و مشکلات مخاطبین اردو و تعیین محل تأمین اعتبار و برون سپاری اردوها است.

زمانیان گزارشی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد استان تهران در سال جاری ارائه کرد وافزود: این نهاد به‌ منظور تقویت بنیه اعتقادی و دینی مددجویان نسبت به اعزام آنها به اماکن زیارتی همچون مشهد مقدس، عتبات عالیات و قم و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف در قالب دوره‌های اردویی اقدام می‌کند.

زمانیان گفت: زنان سرپرست‌ خانوار، دختران در آستانه ازدواج، دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت از جمله مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی کمیته امداد هستند.

انتهای پیام