صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۴۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به اینکه مسئولان باید با رفتار جهادی و عمل به شعار اقتصاد مقاومتی به حل مشکلات کمک کنند، گفت: انقلابی عمل نکردن مسئولان ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی است.

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی نظری، امام جمعه موقت شاهرود ظهر امروز 10 اسفند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود با اشاره به اینکه  مشکلات امروز به دلیل آن است که مسئولان انقلابی عمل نکردند گفت: اگر جهادی رفتار و به شعار اقتصاد مقاومتی عمل می‌شد در شرایط حاضر با بسیاری از معضلات روبرو نمی‌شدیم.

وی ادامه داد: اگر در حوزه بودجه مدیریت خوب و درست نباشد که سال آینده با مشکل مواجه خواهیم شد که در این راستا نمایندگان و مسئولان بایددر این خصوص دقت کافی را داشته باشند.

امام جمعه موقت شاهرود افزود: بین گرانی و گران‌فروشی تفاوت است لذا علیرغم آنکه بازاریان شاهرود خوب رفتار می‌کنند اما کسانی که با سو استفاده از اوضاع‌ اجناس را گران‌تر می‌فروشند اما اگر فرهنگ اسلامی در کسب‌وکار رعایت شود برکت مال را به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام  نظری با باین اینکه بیانیه رهبر معظم انقلاب برای چله دوم انقلاب و تبیین هفت محور اصلی است متذکر شد: با توجه به اینکه طی یک یا چند جلسه نمی‌توان همه ابعاد این‌نامه مهم را مورد بررسی قرار داد لذا ضروری است تا صاحب نظران و دانشگاهیان واردشده تا این نقشه راه بتواند به تداوم راه انقلاب کمک کند.

انتهای پیام