صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۶۷۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
مدیر مؤسسه راویان نور بیان کرد:

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه راویان نور با تأکید بر اینکه ادغام دو اتحادیه‌ قرآنی کشور درخواست به حق مؤسسات قرآنی بوده است، اظهار کرد: مسئولان و اعضای شورای توسعه فرهنگ قرآنی به جای اینکه به خواسته این عزیزان جامه عمل بپوشانند و نمایندگانی از اتحادیه مدغم کشوری را جهت دفاع از حقوق مؤسسات و مراکز قرآنی پذیرا باشند، همچنان با بی‌توجهی پیش می‌روند.

هادی اصغری، مدیر مؤسسه و مرکز آموزش قرآن راویان نور در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: قریب هشت سال بحث ادغام دو اتحادیه‌ مؤسسات قرآنی مطرح بوده تا اینکه با زحمات فراوان و تلاش مدیران و نمایندگان مؤسسات در شورای توسعه فرهنگ قرآنی، تصویب شد و طی بازه زمانی سه‌ماهه از مردادماه 1396 ادغام اتحادیه‌ها ابتدا در استان‌ها به مرحله اجرا درآمد.
اصغری با اشاره به اینکه متأسفانه در میانه راه شاهد خروج اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت از این روند ادغام دو اتحادیه کشوری بودیم، اظهار کرد: در صورتی که یکپارچگی و وحدت در تمام کشور خواسته مقام معظم رهبری و مسئولان نظام بوده و هست. لذا عملکرد مؤسسات و اتحادیه‌های قرآنی که نمایندگان این مراکز هستند در سطح کشور بر فردی پوشیده نیست که با کمترین توقع و بهترین و جامع‌ترین فعالیت قرآنی خود را اثبات کرده‌اند. حال زمان آن رسیده، مسئولان و اعضای شورای توسعه فرهنگ قرآنی خواسته این عزیزان را جامه عمل بپوشانند و نمایندگانی از اتحادیه مدغم کشوری را جهت دفاع از حقوق مؤسسات و مراکز قرآنی کشور پذیرا باشند.

عضو اسبق هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور اضافه کرد: امیدواریم پیشکسوتان قرآنی و افرادی که دلسوز نظام و خادم قرآن هستند در پنجمین دهه انقلاب اسلامی، مساعدت‌های لازم را انجام دهند و در این زمینه گامی مؤثر برداشته و به درخواست بخش قرآنی ـ مردمی توجه کنند.

یادآور می‌شود، دفتر مرکزی مؤسسه و مرکز آموزش قرآن کریم راویان نور در شاهرود، خیابان شهدا، نبش معلم قرار دارد. همچنین این مؤسسه دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی است که شعبی در شهر‌های سمنان و میامی دارد.
انتهای پیام