صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۶۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از شرکت بیش از ۲۹۰ نفر از بانوان و آقابان در مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خبر داد و گفت: این مسابقات ۲۲ تیرماه در ارومیه آغاز می‌شود.

حافظ ابراهیمی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، از شرکت بیش از 290 نفر از بانوان و آقایان در مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات روز جمعه، 21 تیر‌ماه با پذیرش خواهران آغاز می‌شود و روز شنبه، 22 تیر‌ماه مسابقات بانوان آغاز و تا ظهر 23 تیرماه ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: عصر 23 تیرماه نیز مسابقات آقایان آغاز شده و تا 24 تیر‌ماه ادامه خواهد یافت و مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز 25 تیر‌ماه در ‌سالن اداره برق ارومیه رأس ساعت 10:30 برگزار خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در 8 رشته برگزار خواهد شد، افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقات در بخش‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جز، حفظ 10 جز، حفظ 5 جز، اذان و دعاخوانی به رقابت می‌پردازند که بخش اذان شامل خواهران نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله شهرستانی بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کنندگان به ترتیب از ارومیه، بوکان و خوی بود، بیان کرد: در مرحله استانی این مسابقات 135 نفر از خواهران و 156 نفر از برادران به رقابت خواهند پرداخت و نفرات برگزیده مهرماه سال جاری در اصفهان حضور خواهند یافت.

انتهای پیام