صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۸۵۷۳
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

گروه مسابقات ــ‌ نفرات برگزیده چهل و دومین دوره مسابقات قرآن استان تهران در بخش بانوان که طی روزهای گذشته برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، نتایج بخش بانوان چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم استان تهران اعلام شد.

در رشته حفظ کل قرآن کریم «رضوانه باقری» رتبه اول، «ملیحه طالبیان» رتبه دوم و «فاطمه زرین‌قلم» رتبه سوم را به دست آورد. در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم نیز «سعیده سلطانی» رتبه اول، «مرضیه دانش‌کهن» رتبه دوم و «زهرا چراغچی» رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن «زهرا محمدی»، «مریم سرلک» و «فاطمه شرفی» به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و در رشته حفظ پنج جزء قرآن نیز «سمیه فرهنگی» رتبه اول، «طیبه هدایت» رتبه دوم و «زهرا مظفری» رتبه سوم را دریافت کردند.

در رشته دعاخوانی نیز «زهرا رضایی‌نیک» و «صدیقه دوستی» به ترتیب حائز رتبه اول و دوم شدند و «زهرا آزادی» نیز رتبه سوم را به دست آورد. در رشته قرائت تحقیق «آذرمان صادقی»، «سمانه کوچکی» و «زینب علایی» صاحب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

همچنین، چهل و دومین دوره مسابقات قرآن استان تهران در بخش بانوان طی روزهای 26 و 27 تیرماه در دارالقرآن حکیمیه تهران برگزار شد. این مسابقات هم‌اینک در بخش آقایان در حال پیگیری است. اختتامیه نیز 31 تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام