صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۵۲۶۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه جهاد سازندگی با تلاش برای ارتقای فکری و‌ عملی جوانان در صحنه حاضر است، گفت: شعار خدمت‌رسانی که شامل تحقق عدالت و‌ پیشرفت است باید به تمامی موارد تعمیم داده شود.

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی، امام‌جمعه موقت زنجان امروز، 25 مردادماه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان اظهار کرد: ما باید سبک زندگی علوی که به سعادت ختم می‌شود را در زندگی خود پیاده کنیم.

وی یادآور شد: خداوند به انسان‌ها نعمت ایجاد آفرینش علم و ‌قلم اعطا کرده و لازم است انسان‌ها قدر نعمت الهی را بدانند. بعضی از انسان‌ها به جای قدردانی، طغیان نشان می‌دهند و هرگز رو به راه نیستند.

امام‌جمعه موقت زنجان افزود: انسان زمانی که احساس کند بی‌نیاز شده، طغیان می‌کند. انسان ‌‌ممکن‌الوجود است و در همه حال محتاج خدا است ولی اگر تصور بی‌نیازی کند، طغیان می‌کند و این نکته را باید بدانیم که در نهاد انسان طغیان وجود دارد. طغیان جز جرم‌، ‌جنایت و‌ جنگ ‌نیست.

موسوی افزود: انسان منتظر فرصت برای ظهور و بروز طغیان است و قرآن سفارش می‌کند که همواره به یاد داشته باشید همه چیز شما اعطای خداوند است و باید در برابر خداوند شاکر باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه تلاش دشمن، مبارزه با اسلام است، افزود: ایران اسلامی‌ خواستار یکپارچگی‌ یمن بوده و امیدوار است با تشکیل دولت متحد به زندگی ‌ادامه دهند.

موسوی به فرا رسیدن روز‌ صنعت دفاعی اشاره کرد و یادآور شد: این روز نماد خودکفایی و ‌اتکا به قدرت داخلی است و در همه ‌زمینه‌ها باید به توانایی خود ایمان داشته باشیم. امروزه صنعت دفاعی کشور ‌در سایه رهنمودهای رهبری دارای قدرت شده است و اندیشمندان جوان‌ توانسته‌اند خود را نشان دهند.

خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه جهاد سازندگی با تلاش برای ارتقای فکری و‌ عملی جوانان در صحنه حاضر است، گفت: شعار خدمت‌رسانی که شامل تحقق عدالت و‌ پیشرفت است باید به تمامی موارد تعمیم داده شود.
انتهای پیام