صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۵۷۰۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: هفته دفاع مقدس باید فرصتی برای انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آینده باشد و در راستای بارور ساختن جریان انقلاب اسلامی به‌کارگیری شود.

به گزارش ایکنا از زنجان، سید نعمت‌الله نجیب‌حسینی، رئیس شورای شهر ابهر، شب گذشته ۶ مهرماه در دیدار اعضای شورا و شهردار با فرمانده سپاه این شهرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت با اشاره به حماسه‌آفرینی و رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یک مراسم و بزرگداشت صرف نیست بلکه محفل و محملی است برای باور و بارور ساختن یک جریان که اساس و شالوده نظام جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد که شامل دو مقوله نفرت و انزجار از جنگ و جنگ‌طلبی و دشمن‌شناسی است.
این مسئول با تاکید بر این‌که باید نسبت به معرفی دستاوردهای دفاع مقدس به نسل حاضر و آیندگان تلاش شود، بیان کرد: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران و خانواده شهدا که حق و دین بزرگی بر گردن ما دارند و کشورمان افتخارات و داشته‌های خود را در عرصه‌های ملی و بین‎المللی مدیون آنها است، اصلی است که نباید به هیچ وجه به فراموشی سپرده شود.
نجیب‌حسینی با اشاره به این‌که هفته دفاع مقدس هفته‌ای برای تقدیر و تجلیل از سلحشور‌ی‌هایی دلاورمردانی است که جز اعتلای نام کشور و حفظ اسلام به چیزی نیندیشیدند، عنوان کرد: در همین راستا باید منزلت و نام شهیدان برفراز خیابان‌های شهر و همه کوی و برزن‌ها به اهتزاز در آید.
در ادامه این دیدار نیز محمد رضا ذوالقدری‌ها، شهردار ابهر از دفاع مقدس به عنوان دوران افتخار ملت ایران یاد کرد و افزود: امنیت و آرامش و اقتدار امروز کشور مرهون تلاش‌ها و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و خانواده شهدا است.
وی یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله‌های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.
انتهای پیام