صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۸۹۱۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

گروه اجتماعی_ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان از اعزام ۱۰۹ دستگاه کامیون به عراق خبر داد و گفت: این کامیون‌ها مواد غذایی مورد نیاز موکب‌های اربعین را حمل می‌کنند.

به گزارش ایکنا از زنجان، ذبیح‌الله بابایی، شب گذشته، ۱۷ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام اربعین، 21 موکب از استان زنجان در عراق مستقر خواهند شد و خدمات اسکان و پذیرایی را ارائه می‌دهند.

 

وی ادامه داد: از این تعداد 11 موکب در نجف اشرف، چهار موکب در مسیر نجف به کربلا، چهار موکب در شهر کربلا و دو موکب در سامرا به زائران حسینی خدمت رسانی خواهند کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان ابراز کرد: پذیرایی زائران از روز جمعه در مسیرهای پیاده‌روی در کشور عراق آغاز شده و تا دو روز بعد از اربعین انجام می‌شود.

 

وی به اعزام 109 دستگاه کامیون و کامیونت از زنجان به سمت عراق خبر داد و گفت: کامیونداران زنجانی بدون دریافت ریالی در این مسیر خدمت‌رسانی خواهند کرد.

 

بابایی با اشاره به اینکه تردد زائران زنجانی از مرزهای خسروی و مهران انجام می‌شود، افرود: هفت دستگاه نانوایی در ایام یاد شده در عراق به پخت نان می‌پردازند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه یک‌هزار خادم در 21 موکب خدمات‌رسانی خواهند کرد، بیان کرد: هزینه‌های رفت و برگشت برعهده خادمان است.

 

وی با بیان اینکه از مسئولان زنجانی کسی به عنوان خادم در موکب‌ها حضور ندارد، افزود: خادمان اربعین 25 روز خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام