صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۳۹۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ هفتمین نشست از سلسله نشست‌های آسیب‌شناسی مؤسسات قرآنی به همت دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار می‌‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دانشگاه جامع امام حسین(ع) در ادامه سلسله نشست‌هایی که با هدف آسیب‌شناسی مؤسسات قرآنی برگزار می‌کند، هفتمین نشست از سلسه نشست‌های مدیریت مؤسسات فرهنگی و مراکز دینی را با موضوع چرایی بازاریابی دین و با هدف جذب مخاطبان مؤسسات قرآنی در روز دوشنبه، 13 آبان‌ماه، برگزار می‌کند.

این نشست با حضور حامد رضایی،‌ پژوهشگر دانشکده مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه جامع امام حسین(ع)، مصباح‌الهدی باقری‌کنی، عضو هیئت علمی دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق(ع) و جمعی از اساتید و پژوهشگران این دو دانشگاه برگزار می‌شود.

بر همین اساس این نشست در تهرن، خیابان فاطمی بعد از سه راه حجاب، خیابان باباطاهر، کوچه فاطمی پلاک 70 برگزار می‌شود.

انتهای پیام