صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۴۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵

گروه سیاست و اقتصاد - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اقشار مختلف مردم با بصیرت استان ایلام را به شرکت پرشور و تماشایی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کرد.

به گزارش ایکنا از ایلام، متن بیانیه به شرح زیر است :
یوم الله 13 آبان نماد بارز و تجلی حقیقی اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران در مبارزه با استکبار و در رأس آن آمریکا و روز بزرگ مرگ بر خباثت‌ها و جنایت‌های مختلف او علیه جامعه بشریت است .
13  آبان روز اعلام‌ پایداری و مقاومت جانانۀ ‌ ملت‌ انقلابی ایران در برابر ظلم و شرارت آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی ایران علیه استکبار جهانی است.
تا زمانی که سیاست‌های استکباری و خوی ظالمانه و ددمنشانۀ امریکا علیه ایران و سایر کشورها و دولت‌های مستقل، آزادیخواه و عزت طلب ادامه یابد، نه اینکه شعار «مرگ بر آمریکا»، به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سایر مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی حذف نمی‌گردد، بلکه این شعار و پیام با وسعت و فراگیری تاریخی و آزادیبخش خود، و با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی، هر روز فراگیرتر و جهان‌شمول تر از قبل می‌شود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن ستودن چهل سال ایستادگی و مقاومت و پایداری جانانۀ ملت قهرمان و ظلم ستیز ایران اسلامی در برابر جنایات و تحریم های همه جانبه و ظالمانۀ امریکا پس از وقوع انقلاب اسلامی از مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان مرزدار ایلام دعوت می نماید تا همگام و همصدا با سراسر کشور و با شعار محوری «استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا » فردا دوشنبه 13 آبان ماه 98 را مانند دیگر روزهای حماسه‌سازانه سال‌های سپری شده از عمر پربرکت انقلاب به روزی درخشان و تاریخی دیگر در دفتر افتخارات خود به ثبت برسانند.
انتهای پیام