صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۷۳۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

گروه ادب ــ همزمان با ۲۴ آبان سالروز شهادت شهید آنیلی سایت agnelli.ir ترجمه جدیدی از قرآن کریم به زبان ایتالیایی را تقدیم به روح پاک شهید ادواردو آنیلی کرد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ ۱۵ نوامبر برابر با ۲۴ آبان سالروز شهادت ادواردو آنیلی است. به همین مناسبت ترجمه جدیدی از قرآن کریم به زبان ایتالیایی در سایت مربوط به ادواردو آنیلی ارائه شده است. در این ترجمه منحصر به فرد از قرآن کریم، همه حروف الفبای لاتین که در زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، پرتقالی و... کاربرد دارد، در دل نام جلاله الله نگارش شده است به صورتی که با استفاده از هر حرف، نام جلاله الله نیز تکرار می‌شود.

شهید آنیلی پس از ایمان به خدا و رسول اکرم (ص) به طرز مشکوکی به شهادت رسید و پیکر بی‌جانش در سال ۲۰۰۰ در فوسانو پیدا شد. او یکی از دو فرزند جیانی آنیلی، سرمایه‌دار و میلیاردر ایتالیایی و مالک سابق مجموعه فیات بود.

وی منتظر واقعی حضرت مسیح (ع) بود و پس از تحقیق و مطالعه به حقانیت اسلام و مذهب تشیع پی برد و به همین دلیل مذهب شیعه ۱۲ امامی را انتخاب کرد که به دلیل جایگاه ویژه خانواده‌اش در کشور ایتالیا مورد غضب صهیونیست‌ها قرار گرفت و در چنین روزی مظلومانه به شهادت رسید.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند بخشی از ترجمه را اینجا ببینند.

انتهای پیام