صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۰۸۹۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

گروه مسابقات ــ مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز 12 آذرماه با حضور مسئولان این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز روز سه‌شنبه 12 آذرماه در سالن ابن سینای این دانشگاه برگزار می‌شود.

در این مراسم که بعد از اذان ظهر و به همت معاونت فرهنگی این دانشگاه برگزار می‌شود، کریم منصوری، قاری بین‌المللی و سیدامیرعلی ناصری،‌ قاری نوجوان کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد.

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا مستشاری و تلاوت قرآن حجت‌الاسلام والمسلمین محسن فتاحی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

یادآور می‌شود در بیست و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که اوایل آبان‌ماه به میزبانی استان همدان برگزار شد، از دانشگاه علوم پزشکی البرز سه نفر در سه بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان حائز رتبه شدند.

«سکینه محبت‌خواه صومعه‌سرایی» مقام اول کارکنان در بخش معارف قرآنی(رشته نهج‌البلاغه)، «سیدابراهیم دریاباری» مقام دوم دانشجویی در بخش معارف قرآنی(رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم) و «سمیه دهقان» مقام سوم کشوری اساتید در بخش آوایی(رشته حفظ ۱۵ جزء) از دانشگاه علوم پزشکی البرز موفق به کسب رتبه در بیست و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شده‌اند.

انتهای پیام