صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۱۳۲۴
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

گروه بین‌الملل ـ عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تصریح کرد: ایران با حمله موشکی خود به پایگاه‌های آمریکایی هیبت و سلطه‌گری آمریکا را در هم شکست.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «العهد»، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، در مراسمی که در حسینیه شهرک «الخیام» در نزدیکی مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: بحران لبنان با ادامه تحولات اخیر به مرحله بدتری رسیده و هرگاه در هرکشوری چنین بحرانی روی دهد، همه افراد برای نجات کشور از فروپاشی و ادامه بحران‌ها گردهم آمده و متحد می‌شوند.
 
وی افزود: آنچه درحال حاضر در لبنان رخ می‌دهد، تفرقه و تسویه‌ حساب‌های سیاسی است که وخامت اوضاع اقتصادی، مالی و اجتماعی را تشدید می‌کند.
 
شیخ نبیل قاووق در ادامه به موضع حزب‌الله در شرایط بحرانی لبنان اشاره کرد و گفت: حزب‌الله از همان ابتدا در پی بدست آوردن سود یا سهم‌خواهی نبوده است، بلکه به‌دنبال یافتن سریع‌ترین و بهترین راه برای نجات کشور است؛ این امر نیز با تشکیل یک دولت قابل اعتماد که قادر به نجات کشور باشد، انجام می‌‌شود.
 
عضو شورای مرکزی حزب‌الله در ادامه با اشاره به حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه‌های آمریکایی اظهار کرد: ایران با پاسخ موشکی خود به پایگاه‌های آمریکایی هیبت و سلطه‌گری آمریکا را درهم شکست و ثابت کرد که در سطح مقابله با ایالات متحده قرار دارد، و خون شهید حاج قاسم سلیمانی، پایان حضور آمریکایی‌ها در عراق و منطقه را رقم زد؛ به گونه‌ای که آمریکا دیگر آینده‌ای در منطقه نخواهد داشت.
 
وی در پایان تأکید کرد: حمله به پایگاه «عین الاسد» پاسخی بود که جز با خروج نیروهای آمریکایی از عراق و منطقه پایان نخواهد یافت.
انتهای پیام