صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۴۳۰۲
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

دیگر رسانه‌ها ــ رژیم صهیونیستی در آستانه رونمایی از طرح موسوم به «معامله قرن» از سوی آمریکا، برای مقابله با اعتراضات احتمالی در فلسطین اشغالی به حالت آماده‌باش درآمده است.

به گزارش ایکنا؛ «فارس» نوشت: رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به رونمایی آمریکا از طرح مورد نظر این کشور برای مذاکرات سازش بین تل‌آویو و فلسطینیان که به معامله قرن موسوم شده، از قرار گرفتن ارتش این رژیم در حالت آماده‌باش خبر دادند.

پایگاه صهیونیستی «عاروتص شوع»، امروز، 6 بهمن، گزارش داد که نیروهای دفاعی اسرائیلی با توجه به این احتمال که جزئیات «معامله قرن» دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا سبب بروز آشوب توسط عرب‌های فلسطینی شود، در حالت آماده‌باش قرار دارد.

بنا بر گزارش این رسانه، رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر به ویژه در مناطق مرکزی فلسطین اشغالی سلسله تدارکات و تدابیری برای آمادگی در برابر هر گونه «آشوبی» اتخاذ کرده است.

برخی دیگر از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل «کان» خبر دادند، حضور آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک این رژیم در یک کنفرانس از قبل برنامه‌ریزی شده که قرار بود فردا، 7 بهمن برگزار شود، لغو شده است.

انتشار خبر آماده‌باش رژیم صهیونیستی در حالی انجام شده که با جدی شدن خبر رونمایی قریب‌الوقوع طرح معامله قرن توسط دولت آمریکا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، امروز، 6 بهمن اعلام کرد که دونالد ترامپ این طرح را در هفته جاری رونمایی خواهد کرد.

ترامپ چند روز پیش گفته بود، قبل از سفر نتانیاهو به واشنگتن از این طرح رونمایی می‌کند. وی قرار است سه‌شنبه با نتانیاهو در کاخ سفید دیدار کند.

انتهای پیام