صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۹۱۷۵
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

فعالیت رسانه‌ای گروه همخوانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعة القرآن الکریم و اهل البیت(ع) از سال 1394 به صورت رسمی آغاز شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعة القرآن الکریم و اهل البیت(ع)، سیدطه میرعارفین، مدیر مرکز رسانه‌ای و فن‌آوری اطلاعات امام رضا(ع) گفت: فعالیت رسانه‌ای گروه همخوانی مؤسسه از سال 1394 به صورت رسمی و با تولید و ضبط پروژه همخوانی جزء سی‌ام قرآن آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تمامی اعضای این گروه را حافظان کل قرآن تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: اعضای این گروه به همت اساتید جامعة‌القرآن در زمینه‌های مختلفی همچون قرائت مجلسی، ترتیل‌خوانی، مدیحه‌سرایی، اناشید به صورت فردی و گروهی فعالیت دارند.

میرعارفین اضافه کرد: تاکنون تولید نماهنگ‌های معارفی برای علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) مانند نماهنگ‌های پیامبر اکرم(ص)، امام رضا(ع)، باز این چه شورش است، تهیه شده است.

وی تصریح کرد: این گروه فعالیت‌های دیگری مانند اجرا در اختتامیه مرحله کشوری مسابقات اوقاف در سال ۹۶، اجرا در جشنواره رمضان واقع در برج میلاد در سال ۹۷، اجرا در افتتاحیه بخش بین‌المللی نمایشگاه قرآن در سال ۹۸، همکاری و اجرا در شبکه‌های مختلف صدا و سیما از جمله شبکه‌های یک، دو، جام جم، قرآن و معارف سیما، پویا و رادیو قرآن را در کارنامه خود دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت و شنیدن مجموعه‌ای از آثار این گروه همخوانی به صفحه جامعةالقرآن در آپارات به نشانی https://www.aparat.com/jqk مراجعه کنند.

انتهای پیام