صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۹۸۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

به دنبال برنامه‌های ماه مبارک رمضان، رایزنی فرهنگی ایران در گرجستان مراسم شب‌های قدر را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این برنامه‌ها به همت رایزنی فرهنگی ایران در گرجستان با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران، نمایندگی جامعة المصطفی(ص) العالمیة، اداره مسلمانان گرجستان و مبلغان بومی به صورت مجازی و مستقیم برگزار می‌شود.

تاکنون برنامه‌های مختلف قرائت و تفسیر قرآن کریم، سخنرانی و قرائت دعای ویژه ماه مبارک رمضان به صورت مستمر ارائه شده و برنامه‌های معنوی در ایام شب‌های قدر نیز ویژه ایرانیان مقیم تفلیس و مسلمانان گرجستان از شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

همچنین از کلیپ و محصولات‌ ارسالی ادار‌ه‌کل بین‌‎المللی تبلیغ و اداره‌کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی و سایر واحدهای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بهره‌برداری می‌شود.

این برنامه‌ همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان پس از افطار با قرائت و تفسیر آیاتی از قرآن کریم و سخنرانی حجت‌الاسلام داود زارع ادامه دارد.

علاوه بر این مراسم ویژه شب‌های قدر شامل قرائت قرآن کریم، دعای جوشن کبیر، سخنرانی، روضه‌خوانی و برگزاری مراسم قرآن به سر گرفتن به صورت مجازی و مستقیم در شب نوزدهم ویژه ایرانیان مقیم و مسلمانان گرجستان برگزار شد و مراسم شب‌ قدر در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان و برنامه‌های روزانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه‌ها را از طریق آدرس https://m.teamlink.co/9050403734 رایزنی فرهنگی ایران در تفلیس و کانال یوتیوب، اینستاگرام، تلویزیون اداره مسلمانان گرجستانMuslim Media ge و آدرس فیسبوک https://www.facebook.com/muslimmedia.ge دریافت کنند و امکان بهره‌مندی از این برنامه‌ها علاوه بر ایرانیان مقیم تفلیس، برای مسلمانان گرجستان نیز وجود دارد.

انتهای پیام