صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۰۱۶۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

به مناسبت ماه مبارک رمضان، سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در فضای مجازی اقدام به ارائه بسته‌های قرآنی ویژه کارکنان کرده است.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به شرایط کنونی کشور و تقارن با ماه مبارک رمضان، سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همانند سال‌های گذشته برنامه‌های فرهنگی و قرآنی مناسب این ایام برای کارکنان تدارک دید که ارائه بسته‌های قرآنی یکی از آنهاست.
بسته‌های قرآنی که به صورت روزانه از طریق سیستم اتوماسیون به همت مرکز صدا و سیمای معاونت تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تهیه و تولید شده، شامل کلیپ‌های ده دقیقه‌ای تلاوت قرآن کریم، تفسیر حجت‌الاسلام قرائتی و سخنرانی حجج اسلام؛ حسینی قمی و ماندگاری است.
سرهنگ رمضانعلی رود مقدس، رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ماه مهمانی خدا، ارائه برنامه‌های قرآنی به صورت مجازی با برگزاری محافل انس با قرآن کریم است.
انتشار و بارگذاری ادعیه مشهور ماه مبارک رمضان و تجوید الصلاة (فایل صوتی آموزش صحیح خوانی نماز) استاد سید‌مهدی سیف از دیگر فعالیت‌هایی است که برای بهره‌مندی کارکنان در نظر گرفته شده است.
همچنین به منظور عطرآگین شدن فضای ساختمان‌های سازمان عقیدتی سیاسی در ماه مبارک، قبل از اذان، دعای فرج و دعای روز پخش می‌شود.

جلسات آموزش قرآن کریم نیز هر روز در راستای ارتقاء فرهنگی کارکنان و با رعایت تدابیر بهداشتی و فاصله‌گذاری به صورت حضوری و همچنین بارگذاری تلاوت‌های مجلسی ویژه کارکنان از سوی معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا انجام می‌شود.

در پایان ماه ضیافت‌الله، مسابقه غیر‌حضوری از محتوای بسته فرهنگی قرآنی که برای کارکنان ارائه شده، برپا و جوایزی به برندگان اهدا می‌شود.

انتهای پیام