صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۴۲۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

نظامیان صهیونیست در ادامه اقدامات اشغالگرانه خود علیه فلسطینیان،از ورود نمازگزاران به بهانه عدم استفاده از ماسک به مسجدالاقصی خودداری کرده و از این افراد جریمه نقدی دریافت می‌کنند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «فلسطین آنلاین»، صهیونیست‌ها هر روز اقدامات اشغالگرانه خود را علیه قدس و مسجدالاقصی افزایش می‌دهند.
 
اشغالگران در اقدام جدیدی، نظامیان خود را مأمور کرده‌اند که با ایستادن در کنار درب‌های مسجدالاقصی، از ورود نمازگزاران فلسطینی بدون ماسک خودداری کرده و از این افراد جریمه نقدی دریافت کنند.
 
همچنین گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز، 22 خردادماه، تحت حمایت نیروهای اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش برده و این مکان مقدس را مورد هتک حرمت قرار دادند.
 
صهیونیست‌ها در جریان این بی‌حرمتی از باب مغاربه وارد مسجدالاقصی شدند، در صحن‌های این مسجد به گشت‌زنی مشغول شده و به ادای مراسم دینی خود پرداختند. این اقدامات موجب اعتراض فلسطینیان حاضر در مسجدالاقصی شد.
 
فشارهای رژیم صهیونیستی بر فلسطینیانی که برای اقامه نماز جماعت به مسجد‌الاقصی مشرف می‌شوند، افزایش یافته است و تعداد زیادی از آنان طی روزهای اخیر بازداشت و از بیت‌المقدس تبعید شده‌اند. همچنین سیاست‌های اشغالگرانه و یهودی سازی برای تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام