صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۹۲۲۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

چهاردهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان از ساعتی پیش در خانه موزه شهید مدرس آغاز شد.

به گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی (شفاهی) چهاردهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) رشته حفظ کل، 20 و 10 جزء قرآن کریم به صورت غیرحضوری و با بهره‌گیری از فضای اسکای‌روم از ساعتی پیش، امروز، 23 مهرماه، با رقابت بانوان حافظ قرآن آغاز شد.

این مراسم به صورت رسمی با افتتاحیه مختصر با حضور داوران و توضیحات آیین‌نامه و نحوه داوری از سوی سمیه حاجعلی، مدیر دارالقرآن امام علی(ع)، در ساعت اولیه صبح آغاز شد. رقابت بخش بانوان تا 25 مهرماه ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود، قضاوت فایل‌های ارسالی رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل بانوان در کنار رشته حفظ 10 جزء، امروز، 23 مهرماه، انجام می‌شود و در روزهای آینده، 24 و 25 مهرماه ادامه رقابت رشته‌های حفظ 10 و 20 جزء و کل در دو نوبت صبح و عصر انجام خواهد شد.

همچنین داوران بخش بانوان در رشته قرائت تحقیق و ترتیل شامل اعظم الوندی و شیما چنگی در بخش صوت، رضوان جلالی‌فر و ایمان صحاف در بخش لحن، معصومه عباسی‌نظری در بخش تجوید و معصومه آگاهی در بخش وقف و ابتدا خواهند بود. زهرا صریحی‌نژاد، مریم سعیدی، منصوره سرمدی، الهام ماندگارمهر و نجمه شبانی‌قهرودی داوران رشته حفظ این دوره از مسابقات هستند.

انتهای پیام