صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۰۰۰۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

یک شرکت برزیلی قصد دارد که برای عرضه محصولات غذایی خود در بازار حلال کشورهای اسلامی، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای کند.

به گزارش ایکنا به نقل از Financial Post، مدیران شرکت غذایی BRF SA برزیل روز گذشته، 18 آذر، اعلام کردند که بر رشد خدمات و صادرات محصولات خود در بازارهای حلال مانند ترکیه و عربستان سعودی تمرکز خواهند کرد.

به گفته مدیران این شرکت، این بازار در سال‌های آینده قابلیت رشد سه‌برابری را در قیاس با میزان کنونی دارد.

هدف از شرکت مذکور صرف حدود 55 میلیارد رئال برزیل (10.8 میلیارد دلار) در 10 سال آینده برای افزایش تجارت مواد غذایی ارگانیک است. این سرمایه‌گذاری در بازارهایی است که مصرف‌کنندگان محصولات غذایی فرآوری‌شده مانند پیتزا و ناگت مرغ را خریداری می‌کنند.

این طرح نشان‌دهنده دور شدن BRF از تجارت و فروش محصولات تازه مرغ و گوشت خوک به نفع افزایش سهم بازار در بخش‌های دیگر مانند غذای آماده و محصولات ارگانیک حیوانی است.

این شرکت که صاحب برند بانویت(Banvit) در ترکیه و سادیا (Sadia) در برزیل است، قصد دارد تا 10 سال آینده 70 درصد درآمد خود را از محصولات با ارزش افزوده به دست آورد، در حالی که این سهم اکنون 50 درصد است.

انتهای پیام