صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۳۶۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

قدس اشغالی شب گذشته شاهد برپایی دو تجمع بزرگ مقابل اداره مرکزی پلیس رژیم صهیونیستی و دیگری مقابل مقر اقامت نخست‌وزیر این رژیم بود که در آن معترضان خواهان کناره‌گیری بنیامین نتانیاهو از قدرت بودند.

به گزارش ایکنا، قدس اشغالی شب گذشته، 6 دی صحنه درگیری و خشونت شدید میان صدها معترض صهیونیست با نیروهای پلیس این رژیم بود.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیست، به دنبال کشته شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست بر اثر سانحه رانندگی و در حین فرار از دست نیروهای پلیس این رژیم، شهرک‌نشینان صهیونیست به خیابان‌های قدس اشغالی آمدند و علیه کابینه نتانیاهو شعار سر می‌دادند.

«آهوویا سانداک» جوان ۱۶ ساله اهل شهرک‌های صهیونیست‌نشین که تحت تعقیب پلیس بوده است، روز شنبه بر اثر واژگونی خودروی خود در حین فرار از دست نیروهای پلیس کشته می‌شود و ساعاتی بعد، صدها نفر از شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی به نشانه اعتراض، در برابر مقر مرکزی پلیس در قدس اشغالی تجمع می‌کنند.

اما مأموران پلیس رژیم صهیونیستی با استفاده از خودروهای آب‌پاش و درگیری با معترضان سعی در متفرق کردن آنها کردند که با سنگ‌پراکنی معترضان روبه‌رو شدند که در نتیجه آن 11 نیروی پلیس رژیم صهیونیستی نیز زخمی شدند؛ دست‌کم 21 شهرک‌نشین معترض نیز در این درگیری‌ها بازداشت شدند.

گزارش‌های رسانه‌های صهیونیست همچنین حاکی از برپایی تظاهرات گسترده در شب گذشته در مقابل مقر اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی است.

معترضان صهیونیست خواستار کناره‌گیری نتانیاهو از قدرت بودند.

انتهای پیام