صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۳۹۷۶
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۴
انتظار فعالان قرآنی از دولت جدید / ۱۲

داور مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به تغییر دولت طی روزهای آینده، یکی از انتظارات جامعه قرآنی را از دولت منتخب پیگیری مسئله بودجه‌های قرآنی برای تخصیص مناسب و تحقق کامل برشمرد.

محمدرضا پورزرگری، قاری و داور مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به تغییر دولت طی روزهای آینده گفت: انتظار جامعه قرآنی از دولت منتخب این خواهد بود که نسبت به بودجه‌ای که برای قرآن در کشور تعیین شده است، حساسیت داشته و آن را پیگیری و پرداخت کند.

وی افزود: پیش از این و طی سال‎‌های اخیر شاهد بودیم بودجه‌ای برای فعالیت‌های قرآنی تعیین می‌شد اما این بودجه به‌صورت کامل در اختیار نهادهای قرآنی و مسئولان قرآنی کشور قرار نمی‌گرفت.


بیشتر بخوانید:


پورزرگری همچنین بر ضرورت تقویت فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد و گفت: انتظار دیگر از دولت آینده آن است که دولتمردان اهتمام داشته باشند تا فعالیت‌های قرآنی در کشور رشد پیدا کند و اگر این اهتمام و چنین نگاهی در کشور وجود داشته باشد، طبیعتاً بودجه‌های مربوط به فعالیت‌های قرآنی هم به‌درستی تخصیص خواهد یافت.

این قاری بین‌المللی قرآن در پایان تأکید کرد: قطعاً حمایت مسئولان از فعالیت‌های قرآنی بسیار می‌تواند در رشد فرهنگ قرآنی در جامعه و جذب جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی مؤثر باشد تا بتوان نسل آینده را در پناه آموزه‌های قرآن بیمه کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط