صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۶۷۱۹
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

تفاهم‌نامه همکاری مشترک حوزه‌های علمیه فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به منظور اجرای برنامه‌های بهبود تغذیه در جامعه طلاب به امضا رسید.

به گزارش ایکنا از فارس، مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک حوزه‌های علمیه فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به منظور اجرای برنامه‌های بهبود تغذیه در جامعه طلاب امروز، 20 شهریورماه در شیراز برگزار شد.

عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم گفت: یکی از اهداف دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، ارتقای وضعیت تغذیه و افزایش سطح آگاهی تغذیه عموم مردم است.

وی افزود: برنامه بهبود تغذیه در جامعه طلاب با هدف بهبود وضعیت تغذیه در جامعه طلاب و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالقوه ایشان در انتقال مفاهیم تغذیه صحیح به آحاد جامعه از سال ۱۳۹۸ در حال اجرا است و در همین راستا، فعالیت‌های گسترده‌ای طی سال ۹۹ از سوی گروه بهبود تغذیه جامعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده است.

همتی تصریح کرد: به منظور استمرار اجرای این برنامه در سال ۱۴۰۰، پس از برگزاری نشست‌های متعدد کارشناسی بین گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه و مرکز خدمات سلامت حوزه‌های علمیه استان فارس، تفاهم‌نامه‌ای در راستای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های موجود تنظیم شد.

در ادامه مریم مهارت، مدیر گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به بیان دستاوردهای برنامه در سال ۹۹ پرداخت و گفت: 82 محتوای آموزشی شامل پمفلت، بسته صوتی و مطلب آموزشی، طراحی و تولیدشده و در گروه‌های مجازی که ۳ هزار و ۶۰۳ نفر از طلاب عضو این گروه‌ها بوده‌اند، بارگذاری شده است.

وی ادامه داد: برگزاری ۱۵ وبینار و نشست آموزشی حضوری در زمینه تغذیه سالم ویژه یک هزار و ۱۶۱ نفر از طلاب نیز از دیگر برنامه‌های گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای این گروه هدف در سال ۹۹بوده است.

انتهای پیام