صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۴۴۸۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نمین، گفت: 150 برنامه فرهنگی، تبلیغی، مذهبی، دینی و قرآن در شهرستان نمین اجرا و با هدف ترویج کمک‌های مومنانه 3 هزار بسته معیشتی نیز در مناطق محروم این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین شامل رحیم‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نمین، 20 مهرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: 150 برنامه فرهنگی، تبلیغی، مذهبی، دینی و قرآن در شهرستان نمین، با همکاری هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های فرهنگی و قرآنی، اجرا و با هدف ترویج کمک‌های مومنانه 3 هزار بسته معیشتی نیز در مناطق محروم این شهرستان توزیع شده است.

وی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی، برنامه‌های فرهنگی و دینی در مناطق مختلف شهری و روستای نمین برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نمین، ادامه داد: 60 روضه خانگی در شهرستان نمین برگزار شده  که هیئت‌های مذهبی بانوان در برپایی روضه‌های خانگی نقش ویژه و اساسی دارند.

رحیم‌پور ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای ۴ مرحله کمک مومنانه با مشارکت هیئت‌های مذهبی و خیرین و مردم نوع دوست شهرستان نمین و اجرای طرح کمک‌های مومنانه با هدف دستگیری از نیازمندان جزو اهم مواردی بوده که سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان با جدیت در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام