صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۲۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

شماری از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت گرامیداشت روز شهید، با مسئولان جنبش حزب‌الله لبنان در شهر صیدا دیدار و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، در این جلسه شیخ زید ضافر، مسئول حزب‌الله در منطقه صیدا به مناسبت روز شهدای مقاومت اسلامی میزبان هیئتی از جنبش جهاد اسلامی به ریاست شکیب العینا، مسئول روابط اسلامی این جنبش؛ محمد رشید، مسئول روابط اجتماعی و جهاد محمد، مسئول امور مهاجران فلسطینی در لبنان در مقر حزب‌الله واقع در صیدا بود.
هیئت جهاد اسلامی فلسطین در ابتدا با ابراز تهنیت و تبریک به مناسبت گرامیداشت این روز به تمامی نیروهای مقاومت که شهدای جوان زیادی را در راه مقابله با دشمن صهیونیستی و دفاع از اراضی اشغالی تقدیم کرده‌اند، تصریح کرد: خون شهدا در راه جهاد و مقاومت تا تحقق پیروزی و آزادسازی نهایی تمام اراضی اشغالی در نبرد با دشمنان امت ادامه دارد و به برکت خون این شهدا راه جهاد، مقابل دیگر برادران رزمنده منور و پر فروغ است.
حاضران در این جلسه تأکید کردند که به برکت خون شهدای پاک‌طینت، غرور، شوکت و عزت ملت پس از آنکه مدت‌ها زیر سایه شوم اشغالگران بود و هر روز انواع بی‌عدالتی‌ها و جفا را در حق خود می‌دید، به آن‌‌ها بازگردانده شد.
در پایان این دیدار شرکت‌کنندگان با تأکید بر حفظ دستاوردهای این شهدا از طریق پیمودن مسیر آنان برای رسیدن به اهدافی چون پیروزی یا شهادت که آرزوی همیشگی آن‌ها بوده است، تصریح کردند: به مناسبت روز شهید با شهدا که رویکرد جهاد، مقاومت و شهادت را که با خون پاک خود ترسیم کردند و در همه عرصه‌ها؛ دستاوردها و پیروزی‌هایی را به ارمغان آوردند، هم‌پیمان و هم‌قسم می‌شویم.

انتهای پیام