صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۶۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷

در درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در نقاطی از شهر نابلس در کرانه باختری ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از  الغد، نظامیان صهیونیست امروز جمعه به مناطق بیتا و بیت دجن در شهر نابلس واقع در کرانه باختری به صورت وحشیانه یورش بردند.

بر اساس این گزارش، یورش نظامیان صهیونیست به دو منطقه مذکور موجب شکل گیری درگیری‌های شدید میان آنها با جوانان فلسطینی شد.

شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست در جریان درگیری‌های مذکور از گازهای اشک آور و گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.

وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در این زمینه تأکید کرد که تاکنون به دنبال درگیری‌های بیتا و بیت دجن در شرق و جنوب نابلس ۱۳۵ فلسطینی زخمی شده‌اند.

این بیانیه افزود: ارتش اشغالگر پس از درگیری‌هایی که بعد از نماز جمعه با جوانان فلسطینی رخ داد، از اطراف جبل صبیح در جنوب نابلس عقب نشینی کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ارتش اشغالگر رگبار گاز و بمب صوتی را به سوی معترضان شلیک کرد و نیروهای پزشکی و خبرنگاران را مستقیماً با گلوله‌های پلاستیکی هدف قرار داد. خبرنگاران حاضر در محل اعلام کردند که 19 فلسطینی با گلوله‌های پلاستیکی زخمی شدند.

روز پنجشنبه، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی زمین‌های کشاورزی را در نزدیکی جبل صبیح، متعلق به شهر بیتا در جنوب نابلس را تخریب کردند.

انتهای پیام