صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۶۴۷۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

مراسم تجلیل از آقایان و بانوان بسیجی حافظ قرآن در مسجد حضرت زین‌العابدین(ع) تهران برگزار شد.

به گزارش ایکنا، مراسم تجلیل از بانوان حافظ قرآن بسیجی (حفظ 15 جزء قرآن کریم و کل قرآن) و همچنین از آقایان بسیجی قاری و حافظ و گروه همخوانی انصارالمهدی(عج) به همت حجت‌الاسلام حسینی، امام جماعت مسجد حضرت زین‌العابدین(ع) برگزار شد.

این مراسم با تلاوت غلامرضا جم، قاری قرآن آغاز شد و سپس موسوی‌نوشاد از مداحان اهل‌بیت(ع) به مدیحه‌سرایی پرداخت. در ادامه آیت‌الله حسینی‌خراسانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای نگهبان به بیان نکاتی پرداخت.

همچنین در برپایی این مراسم غلامرضا جم و مهدی خان‌بابا، فرماندهان پایگاه برادران امام خمینی‌(ره) و رضایی و کاظمی، فرماندهان پایگاه خواهران بنت‌الهدی با طرلان رجبی، مدیر دارالقرآن الزهرا(س) محله خلیج فارس منطقه 18 تهران همکاری داشتند. رجبی طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این دارالقرآن گفت: فعالیت‌های آموزش قرآنی ـ فرهنگی با محوریت حفظ و فهم قرآن حتی در ایام کرونا به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد حضرت زین العابدین(ع) برگزار شد.

در این مراسم گروه تواشیح انصار المهدی(عج) به اجرای برنامه پرداخت و در ادامه حافظ خردسال نازنین‌زهرا میرزایی، حافظ کل قرآن کریم، عضو کانون دارالقرآن الزهرا مهد قرآن استان تهران به سؤالات حاضران در جلسه پاسخ داد.

حسن ختام این مراسم تجلیل از بانوان و آقایان حافظ قرآن بسیجی و گروه همخوانی انصارالمهدی (عج) با اعطای گواهی حفظ به امضای حجت‌الاسلام فومنی، مؤسس موسسه کشوری مهد قرآن و شهریار پرهیزکار، عضو هیئت علمی موسسه، به همراه مجموعه کتاب تفسیر نمونه و دیگر هدایا بود.

انتهای پیام