صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۰۳۷۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: باید از خانواده‌های شهدا به عنوان یک ظرفیت بسیار مؤثر در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی بهره لازم گرفته شود.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز، 21 آذرماه، در نشست هم‌اندیشی تشکل مردمی خواهران شهید، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا نقش بسزایی در جریان شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن دارند، نقش‌آفرینی که خانواده‌های شاهد انجام داده‌اند در تاریخ ایران اسلامی برای همیشه ثبت و ضبط شده است.

وی افزود: سرافرازی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان، مدیون خون مطهر شهدا است. اگر تلاش‌های ارزنده شهدا و استقامت و پایداری‌های آن والامقامان و اقتدار خانواده‌هایشان نبود، پیروزی و تداوم محقق نمی‌شد. باید از خانواده‌های شهدا به عنوان یک ظرفیت بسیار مؤثر در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی بهره لازم گرفته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به راه‌اندازی تشکل مردمی خواهران شهید با هدف حضور جدی آنان در حوزه‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی در استان، تصریح کرد: ضرورت چنین ساختارسازی و نهادسازی در گام دوم انقلاب اسلامی بسیار احساس می‌شد.

انصاری‌راد در پایان یادآور شد: اعضای تشکل مردمی خواهران شهید با خاطرات و تفکر شهدای والامقام آشنا هستند و قادر به انتقال مفاهیم در این زمینه هستند و می‌توانند در جایگاه خانواده شهید، نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام