صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۱۵۲۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

امام جمعه کرمانشاه گفت: دستاورد‌های انقلاب و گام‌های اول و دوم انقلاب برای نسل جوان تبیین شود و حقایق توسط نسل جوان انقلابی بازگو شود، زیرا دشمنان به دنبال تحریف داشته‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) حضرت زهرا(س) را پاره تن و امام علی(ع) را نور چشم اسلام، پیامبر و توحید می‌دانستند و مقام و شخصیت عظمای حضرت زهرا(س) و امیرالمؤمنین علی(ع) باید برای نسل جوان واکاوی و تحلیل و تبیین شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره به تبیین دستاورد‌های انقلاب سفارش می‌کنند به اینکه دستاورد‌های والای انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم.

آیت‌الله علما تصریح کرد: حضرت زهرا(س) همواره به دفاع از انقلاب، ولایت، توحید، ولایت‌فقیه و بعثت می‌پرداخت و باید این فلسفه دفاع از دین اسلام برای مردم تبیین شود.

امام جمعه کرمانشاه به ۲۷ آذر سالروز شهادت آیت‌الله مفتح از مدرسین حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: وی با عملکرد انقلابی خود همواره به دفاع از اسلام و دین اسلام می‌پرداخت و سعی بر وحدت حوزه و دانشگاه داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: باید حقایق و دستاورد‌های انقلاب و گام‌های اول و دوم انقلاب برای نسل جوان تبیین و بازگو شود، زیرا دشمنان به دنبال تحریف داشته‌های انقلاب هستند و اکنون دشمنان انقلاب به دنبال ناامیدی جوانان و مردم از انقلاب هستند، زیرا می‌دانند که ایران اسلامی اکنون به عنوان یک قدرت بزرگ در دنیا مطرح است.

انتهای پیام