صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۷۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

دوره‌های دانشجویی آموزش تدبر در قرآن از سوی مرکز آموزش‌های قرآنی دانشجویان مساجد تدبرمحور در طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره‌های دانشجویی آموزش تدبر در قرآن از سوی مرکز آموزش‌های قرآنی دانشجویان مساجد تدبرمحور زیر نظر مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران در طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

این کلاس‌ها ویژه آقایان و محل عمومی برگزاری آن‌ها نیز صحن مساجد شهر تهران است، از کلاس‌‌های این دوره می‌توان به مقدمات تدبر سه‌شنبه‌ها بعد از نماز مغرب، مقدمات تدبر(فشرده) پنجشنبه، 30 دی‌ماه از ساعت 8 تا اذان ظهر و روش‌های تفکر یکشنبه‌ها بعد از نماز مغرب اشاره کرد.

از دیگر کلاس‌ها نیز می‌توان از تدبر کلمه‌ای پنجشنبه‌ها بعد از نماز مغرب، تدبر سوره‌ای یکشنبه‌ها ساعت 21، تدبر قرآن به قرآن پنجشنبه‌ها ساعت 15، تدبر مکی جمعه‌ها ساعت 10 و تدبر مدنی سه‌شنبه‌ها بعد از نماز مغرب نام برد.

کلاس‌ها از بهمن‌ماه آغاز می‌شود و علاقه‌مندان به منظور ثبت نام می‌توانند با شماره 09398405260 در پیام‌رسان‌های سروش و بله تماس بگیرند. 10 تا 12 مسجد میزبان این دوره‌ها هستند و عمده آن‌ نیز در مسجد الزهرا(س) ستارخان برگزار می‌شود.

انتهای پیام