صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۳۹۱۰۶
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

پانزدهمین شماره گاهنامه کساء که به رویدادهای مدارس علوم اجتماعی و اهل بیت(ع) مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران در بهمن‌ماه‌ ۱۴۰۰ اختصاص دارد، منتشر شد.

به گزارش ایکنا، پانزدهمین شماره گاهنامه کساء که به رویدادهای مدارس علوم اجتماعی و اهل بیت(ع) مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران در بهمن‌ماه 1400 می‌پردازد، منتشر شد.

این گاهنامه به سردبیری مدارس علوم اجتماعی و اهل بیت(ع) به کوشش سمیه افشار، مریم کوچک‌زاده، عاطفه سادات طباطبایی و مرضیه وحدانی و با هدف اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مدارس مذکور منتشر شد.

در این شماره به فعالیت مدارس علوم اجتماعی و خانواده، برنامه‌های مستمر این مدارس، کارگروه کودک و بیوت نورانی و برنامه‌های مستمر کارگروه‌ها پرداخته شده است.

در مطلبی با عنوان «ارزیابی داستان‌های تسبیحات حضرت زهرا(ُس)» آمده است: کارگروه کودک اقدام به ارزیابی داستان‌های نوشته شده حول محور تسبیحات حضرت زهرا(س) نمود. تصمیم بر آن شد داستان‌های نوشته شده به برخی از افراد جامعه ارائه گردد تا اثربخشی آن مورد بررسی قرار گرفته و بازنویسی صورت گیرد.

کارگروه کودک جلسات مطالعات گروهی را حول کتب مرتبط با کودک از مجموعه کتاب‌های انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت(ع) در دستور کار خود قرار داد. هدف از این جلسات، ارتقای سطح علمی اعضای این کارگروه است.

کارگروه کودک با همکاری کارگروه تفکر جهت استخراج نقاط قوت و ضعف پژوهش‌های انجام شده در زمینه کتاب کودک طیب، اقدام به برگزاری کارگاه 6 جلسه‌ای کتاب کودک نمود».‌

انتهای پیام
مطالب مرتبط