صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۰۰۲۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
مدیر جدید شبکه قرآن خبر داد:

محمدحسین کشکولی، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما گفت: شبکه قرآن و معارف سیما در دوره جدید مدیریتی، همه همت خود را برای تقویت برنامه‌های قرآنی مردمی در سراسر کشور به کار خواهد گرفت.

به گزارش ایکنا، محمدحسین کشکولی، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، 5 خردادماه در مراسم اختتامیه همایش جوامع فرهنگی قرآنی عصر، گفت: شبکه قرآن و معارف سیما،  در دوره جدید همه همت خود را برای تقویت برنامه‌های قرآنی مردمی در سراسر کشور به کار خواهد گرفت و از نوآوری‌ها و ابدعات فعالان و مراکز قرآنی استقبال می‌کند.

وی افزود: مؤسسات و فعالان قرآنی در صورتی که مستندها و برنامه‌های فاخر قرآنی قابل توزیع در گستره سراسری، جذاب و غیرکلی داشته باشند با درنظر گرفتن مقتضیات قاب تلویزیون می‌توانیم مورد استفاده قرار دهیم. ایده‌های جذاب در سراسر کشور فراوان است و باید تلاش کنیم تا آنها را شناسایی کرده و به کار بگیریم.

کشکولی بیان کرد: ما از مؤسسات و فعالان قرآنی درخواست داریم نظرات خود را به ما منعکس کنند و ما هم آمادگی داریم تا با سفر به استان‌های مختلف از نظرات دوستان بهره‌مند شویم.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، گفت: جامعه فرهنگی قرآنی عصر از سال 1390 فعالیت خود را شروع کرده است و امروز در بیش از 250 شهرستان‌ کشور رابط استانی دارد و عمده رابطان این جامعه، مدیران مؤسسات و جلسات و مراکز قرآنی هستند.

وی افزود: رسالت این جامعه، صنفی نیست که به فکر منافع صنف قرآنیان باشد بلکه ایجاد شبکه برای تقویت جبهه مردمی فعالیت‌های قرآنی و توانمندسازی سرشاخه‌های فعالیت‌های قرآنی در سراسر کشور بزرگترین رسالت این جامعه است. 

حسینی تصریح کرد: در جامعه عصر، دغدغه ما فعالیت‌های قرآنی مردمی است و ما هم در کنار سایر مجموعه‌های قرآنی به تقویت این بخش کمک خواهیم کرد. متاسفانه ارتباطات درون شبکه‌ای بین فعالان و مؤسسات قرآنی کم است و ما در راستای تقویت این شبکه قدم برمی‌داریم. 

وی افزود: ظرفیت فضای مجازی شرایط را برای ارتباطات وسیع‌تر فراهم کرده است و باید تلاش کنیم تا قرآن را در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و تحولات اجتماعی ضرب کنیم. کما اینکه فعالیت‌های قرآنی در مناطق محروم توسط میز قرآن جامعه فرهنگی قرآنی عصر در حال پیگیری است.

انتهای پیام