صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۸۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

کاروان ۲ هزار نفری دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور غرب کشور با هدف آشنایی با فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس از ۱۰ تا ۱۵ تیرماه اعزام می‌شوند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، وحید عظیمی، معاون فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان در نشستی به ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال آرمان‌ها و دستاورد‌های آنان به نسل جوان اشاره و اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان امسال با کمرنگ شدن ویروس کرونا با برگزاری یادواره ملی لشکر آسمانی و اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور حماسه‌آفرینی رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جدید بازآفرینی می‌کند.

وی افزود: در قالب یاد شده بیش از دو هزار دانش‌آموز از سراسر کشور با هدف آشنایی با فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس امسال از ۱۰ تا ۱۵ تیرماه به یادمان شهدای پاوه، مرصاد و بازی‌دراز اعزام می‌شوند.

عظیمی به بخشی از برنامه‌های فرهنگی این برنامه اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی در قالب نشست‌های آموزشی، بازدید، نمایش فیلم، صبحگاه مشترک و مسابقات فرهنگی برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان یادآور شد: بازدید از مناطق عملیاتی غرب ویژه دانش‌آموزان پسر از ۱۰ تا ۱۲ تیرماه و برای دانش‌آموزان دختر از ۱۳ تا ۱۵ تیرماه جاری خواهد بود.

وی افزود: شرکت در یادواره همکلاسی آسمانی ویژه پسران ۱۲ تیرماه برگزار شده است و یادواره لشکر فرشتگان ویژه دختران روز ۱۴ تیرماه در تالار انتظار برگزار می‌شود.

عظیمی تصریح کرد: بازدید از یادمان پاوه ویژه دختران و بازدید از یادمان بازی‌دزار نیز ۱۵ تیرماه در شهرستان سرپلذهاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام